BE MY FOLLOWERS. I LOVE YOU Domo-kun Staring

Friday, May 3, 2013

Ini Berkaitan Kursus Elektif Bebas di Universiti

Assalamualaikum..

Okay, ceritanya bermula begini, dulu masa ak kat semester err sebelum semester aku nak amek kos untuk elektif bebas aku, stress sangat (xdak la stress sgt) tapi puas lah aku duk pikir sebab nak yang the best mungkin. Aku tanya senior, ye la kan sekurangnya dapat bukak mata sket. Aku cari sendiri kos-kos yang ditawarkan di U aku ni (Universiti Utara Malaysia) *nak kabar jugak. Lepas kumpol2.. aku buat percatuan. Aku tanak ikut kawan sebab.. aku xpuas. Kalo aku ikut depa bermakna aku tak beri peluang diri aku untuk buat keputusan dan rasai apa yang diminati. Aku minat psychology.sekarang aku berada di semester 6.

To be continue .... ~

No comments:

Post a Comment